Z učenci 2.c razreda smo v okviru gozdne pedagogike (pristop, ki spodbuja in promovira gozd kot zdravo in inovativno učno okolje) v letošnjem šolskem letu že dvakrat odšli po znanje v najlepšo učilnico, v gozd na Soviču. Tam imamo dovolj prostora za sproščen in naraven način učenja, z veliko gibanja. Pri tem so nam v pomoč naravni materiali, ki jih nudi gozd – palice, kamenčki, jesenski listi … V okviru septembrskega obiska smo s pomočjo obročev, ki smo jih prinesli s seboj, naredili pravi »avtobus« z dvema vrstama sedežev. Učenci so se »med vožnjo« razporejali po vrstah in sedežih ter se tako na zabaven način učili seštevanja števil s prehodom čez desetico. Prisluhnili so pravljici Sedem medvedov in se kasneje v manjših skupinah preizkusili v izdelavi zemljevida poti, po kateri so hodili medvedi. Nastale so prave naravne umetnije. Tudi oktobrski pouk v gozdu je bil najprej matematično obarvan. Učenci so na gozdna tla iz vejic sestavili račun, ki so mu nato dopisali račun z obratno računsko operacijo. Ugotovili so, da imata računa ista števila, a drugačen rezultat. Nekaj časa smo posvetili branju slikopisov z jesensko tematiko in preverjanju bralnega razumevanja. Ves čas pouka v gozdu so učenci dopolnjevali gozdni bingo in zapolnili skoraj vse njegove kvadratke z gozdnimi predmeti in rastlinami. Našli smo šipek, ciklame, suho praprot, javorjev in bukov list, videli in opazovali deževnika … Za sprostitev in čutno doživljanje so se učenci preizkusili v gozdnih izzivih: »objemi drevo«, »poslušaj tišino gozda«, »poišči kapljico vode na jesenskem listu in jo opazuj« … Učiteljice, skupaj z učenci, vsakič znova ugotavljamo, da dan v gozdu ni izgubljen, zato se že veselimo našega naslednjega obiska.
učiteljici Darja Debevec in Alenka Počkar