Učim se na aktiven način (I learn actively)

Zunanja učilnica

Ureditev zunanje učilnice v sklopu projekta "Gozd brez meja "

Naša šola v sklopu mednarodnega projekta “Gozd brez meja”  ureja zunanjo učilnico, ki bo učencem omogočila edinstveno izobraževalno izkušnjo v naravi.

Kljub trenutnim vremenskim nevšečnostim, ki nam preprečujejo, da bi dokončno razporedili čoke, ki bodo služili kot stoli in mize v prihodnjih šolskih letih, se dela na zunanji učilnici nadaljujejo. Ti čoki bodo ustvarili prijetno in sproščeno učno okolje, kjer bodo učenci lahko uživali v naravi med učenjem.

Visoke vrtne grede, ki so pomemben del naše zunanje učilnice, je uredila naša predana učiteljica Dolores, ob podpori posebnega oddelka PPVI. Skupaj so ustvarili prostor, kjer bodo učenci lahko praktično spoznavali naravoslovne predmete, razvijali ročne spretnosti in se učili o pomembnosti varovanja okolja.

Veselimo se, da bomo lahko kmalu povabili naše učence v novo urejeno zunanjo učilnico, kjer bodo imeli priložnost za inovativno in ustvarjalno učenje v objemu narave. Projekt “Gozd brez meja” je za našo šolo priložnost, da učencem ponudimo nekaj več – neposreden stik z naravo, ki bo zagotovo obogatil njihov učni proces in osebnostni razvoj.

Naša učilnica bo opremljena tudi z leseno skrinjo, kozolcem in lesenimi igrami, kot so igra križec krožec in spomin.

Strokovni delavci Osnovne šole Miroslava Vilharja Postojna vstopamo v mednarodni prostor v okviru Erasmus+ projektov. Vsi projekti potekajo pod okriljem Centra Republike Slovenije za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja CMEPIUS in so sofinancirani s strani Evropske Unije.

 

 

Vrsta akcije: K122

 

Naslov projekta: Učim se na aktiven način (I learn actively)

Trajanje projekta: 1. 9. 2024 – 28. 2. 2026

 

Partnerske države: Portugalska, Irska, Estonija in Ciper.

 

Glavna cilja projekta:

Sodobni načini poučevanja od prvega do devetega razreda osnovne šole.

Zmanjšanje medvrstniškega nasilja.

 

Podcilji projekta:

  1. Več sodelovalnega učenja, manj frontalnega poučevanja.
  2. Bolj aktivna vloga učencev pri učnih urah.
  3. Zmanjšati medvrstniško nasilje.
  4. Sodelovalno učenje bo pripomoglo k večji strpnosti in spoštovanju.
  5. Izboljšati odnose med učenci in učitelji.
  6. Uvesti rekreativni odmor.

 

Vzpodbujati želimo sodelovalno učenje na podlagi različni sodobnih načinov poučevanja. Zmanjšati želimo učne ure, kjer prevladuje frontalni način poučevanja.

Z aktivnimi oblikami sodelovalnega učenja, se bodo učenci bolj povezali med seboj, izboljšali se bodo odnosi na šoli, zato verjamemo, da bo to pripomoglo k zmanjšanju medvrstniškega nasilja. Želimo si uvesti rekreativni odmor, da bi imeli učenci še več gibanja.

 

Aktivnosti:

Sledenje na delovnem mestu (job shadowing)

Namen imamo organizirati obisk zaposlenih v štirih državah, kjer bomo obiskali štiri različne šole. Izvedeti želimo, kako se spopadajo z izzivi, ki smo si jih mi zastavili v projektu. Zanimivo bo videti in primerjati stanje v različnih državah, kako se tam spopadajo z medvrstniškim nasiljem, kakšne nefrontalne načine poučevanja uporabljajo, kako skrbijo za gibanje učencev.

 

Koordinatorica: Kaja Lenič

 

Priročnik v slo

Priročnik v ang

Dostopnost