Z učenci 2.c vsak mesec en dan pouka preživimo v gozdu. Na našem »gozdnem urniku« se zvrstijo vsi šolski predmeti. V zimskih mesecih so se učenci na zabaven način učili števila do 100 in jih razvrščali po velikosti. Urili so se tudi v merjenju. S stopali so izmerili palico, z dlanjo klop, s pedjo figuro pastirčka Jakoba, drevesni list pa so izmerili s prstom. Rezultate so zapisali, jih primerjali med seboj in ugotavljali, zakaj so različni. Pri slovenščini so učenci odšli na časovno potovanje. Pri tem so jim pomagala drevesa z napisi »včeraj«, »danes« in »jutri«. Dobili so listke z napisano povedjo in se razvrščali k pravemu drevesu. S pomočjo kamenčkov in kartončkov z besedami so se učili protipomenke in jih utrjevali. Prebrali so besedilo Nejc raziskuje in odgovarjali na vprašanja o prebranem. Nato so skupine učencev, s tekom do dogovorjenega mesta in s pravilnim odgovorom, zbirale točke in tekmovale med seboj. Tudi ustvarjalnosti ni manjkalo. Gozdna tla so bila dobra podlaga za ustvarjanje labirintov iz naravnih materialov, ki so jih učenci našli v gozdu. Narejene labirinte smo tudi preizkusili in nekateri so bili res pravi izziv. Učenci so iz gline izdelali varuhe gozda in jih pritrdili na drevesa. Komaj čakamo naš naslednjih obisk. Kdo ve, morda bodo varuhi gozda še vedno tam in pridno opravljali svojo nalogo.
učiteljici Alenka in Darja